خبر فوری

 
تصمیم دولت پاکستان برای انتصاب یک افسر بازنشسته ارتش به عنوان رئیس اداره پروژه سی پیک
کد خبر :1905020485

15:07 1398/09/03


برچسب ها : CPEC, ارتش پاکستان, پروژه سی پک, سی پیک, عاصم سلیم باجوا,

منابع آگاه از تصمیم دولت پاکستان برای انتصاب یک افسر بازنشسته ارتش پاکستان به عنوان رئیس اداره پروژه کریدور اقتصادی چین-پاکستان(سی پیک) خبر دادند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از تصمیم دولت پاکستان برای انتصاب یک افسر بازنشسته ارتش پاکستان به عنوان رئیس اداره پروژه کریدور اقتصادی چین-پاکستان(سی پیک) خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جزئیات مربوط به تصمیم انتصاب سپهبد عاصم سلیم باجوا به عنوان رئیس اداره پروژه سی پیک از سوی دفتر نخست وزیری به کابینه دولت ارسال گردیده است و قرار است در نشست آینده کابینه دولت مورد بررسی و رای گیری قرار گیرد.

طبق گفته منابع آگاه احتمال موافقت کابینه دولت با انتصاب ژنرال سپهبد عاصم سلیم باجوا به عنوان ریاست اداره پروژه سی پیک بسیار قوی است.

لازم به ذکر است دکتر عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان در 16 مهر ماه سال جاری حکم مربوط به تشکیل اداره پروژه سی پیک را امضاء نموده بود.

این اداره متشکل از 10 عضو خواهد بود و تعیین رئیس و مدیر اجرائی و دیگر اعضای آن از اختیارات نخست وزیر پاکستان خواهد بود و تمامی فعالیت های مربوط به پروژه سی پیک تحت نظارت این مجموعه انجام خواهد شد و این مجموعه و تمامی اعضای آن از هرگونه پیگرد قانونی مصون خواهند بود.

ارسال نظر

 
1