خبر فوری

 
 
تصمیم ایران برای سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری در بخش کشاورزی پاکستان
کد خبر :800673349

15:22 1401/03/19


برچسب ها : ایالت سند, پاکستان و ایران, سرمایه گذاری, سرکنسول ایران در کراچی, سرکنسولگری ایران, منظور حسین وسان, کشاورزی,

| سرکنسول ایران در کراچی در جریان دیدار با مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی از قصد تهران برای سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری در کشاورزی و دیگر بخش های ایالت سند خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرکنسول ایران در کراچی در جریان دیدار با مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی از قصد تهران برای سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری در کشاورزی و دیگر بخش های ایالت سند خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با حضور در منزل خانه وسان ها با منظور وسان مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی به دیدار و گفتگو پرداخت.

وی در این دیدار خبر داد: ایران قصد دارد در بخش کشاورزی و دیگر بخش های ایالت سند مبلغ 25 میلیون دلار را سرمایه گذاری نماید.

سرکنسول ایران در ادامه پیشنهاد ارائه ماشین آلات مختلف کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و سایر ماشین آلات به پاکستان را داد و گفت: بذر، سردخانه ها و میوه ها را با نرخ مناسب تر از سایر کشورها فراهم خواهد کرد.

منظور وسان مشاور وزیر ارشد ایالت سند نیز در این دیدار ابراز داشت: ما به درخواست کشاورزان به دنبال معرفی فناوری جدید در زمینه کشاورزی در ایالت هستیم.

وی افزود: ما محصولات باغات موز در شهرستان تندو الله یار و حیدرآباد را به ایران صادر می کنیم.

ارسال نظر

 
1