خبر فوری

 
 
تصمیم اسلام آباد برای دریافت وام به ارزش 5 میلیارد دلار از کشورهای چین، روسیه و قزاقستان
کد خبر :2036841992

11:42 1400/11/11


برچسب ها : پاکستان و چین, پاکستان و روسیه, پاکستان و قزاقستان, دریافت وام خارجی, دولت پاکستان, ذخایر ارزی, وزارت خزانه داری پاکستان, کسری مالی,

منابع آگاه از تصمیم دولت پاکستان برای دریافت وام به ارزش 5 میلیارد دلار از کشورهای چین، روسیه و قزاقستان برای جبران کسری حساب ذخیره ارزی کشور خبر دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از تصمیم دولت پاکستان برای دریافت وام به ارزش 5 میلیارد دلار از کشورهای چین، روسیه و قزاقستان برای جبران کسری حساب ذخیره ارزی کشور خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دولت پاکستان قصد دارد مبلغ 3 میلیارد دلار را از چین برای تقویت حساب ذخیره ارزی کشور دریافت و دو میلیارد دلار دیگر که از کشورهای روسیه و قزاقستان دریافت خواهد شد را در محل پروژه ام ال-1 هزینه نماید.

طبق گفته منابع نزدیک به وزارت دارایی دولت فدرال پاکستان، وزارت امور اقتصادی پیش نویس طرح دریافت وام از این کشورها را تهیه نموده است و در جریان سفر قریب الوقوع نخست وزیر پاکستان به چین توافقنامه ای در این خصوص میان پاکستان و چین برای مدت زمان یک سال به امضاء خواهد رسید، منابع آگاه علاوه بر این از امکان انعقاد توافقنامه ای با کشورهای روسیه و قزاقستان نیز برای دریافت مبلغ 2 میلیارد دلار خبر دادند.

ارسال نظر

 
1