خبر فوری

 
 
تشکیل هیئت پارلمانی برای کشورهای فلسطین، کشمیر و میانمار توسط پاکستان
کد خبر :1968026734

15:43 1397/09/25


برچسب ها : پاکستان, ترکیه, فلسطین, میانمار, کشمیر,

هیئت نمایندگان تشکیل شده برای فلسطین، کشمیر و میانمار، به منظور رسیدگی به مشکلات مسلمانان در کشورهای نامبرده و بازیابی حقوق انسانی آنها، توسط پاکستان تشکیل شده است.


 

به گزارش راز نیوز ، پاکستان به منظور حل مشکلات کشورهای مسلمان، در کنفرانس بین المللی القدس در ترکیه و در جمع نمایندگان مجلس کشورهای مختلف تصمیم مهمی را گرفت. پاکستان تصمیم به تشکیل هیئت نمایندگان مجلس کشورهای گوناگون برای کشورهای فلسطین، کشمیر و میانمار را گرفته و آن را اعلام نیز کرده است. براساس جزئیات، کنفرانس بین المللی ' القدس' در ترکیه با حضور نمایندگان مجالس کشورهای گوناگون تشکیل شد. در این کنفرانس اعضای پارلمان 70 کشور مختلف از سر تا سر جهان شرکت کردند. هیئت اعضای پارلمان پاکستان نیز در این کنفرانس بین المللی در حال برگزاری در ترکیه شرکت کردند. هیئت پارلمان پاکستان به ریاست قاسم خان سوری معاون سخنگوی مجلس نمایندگان، به ترکیه سفر کرده است. هیئت پاکستانی دو روز قبل به ترکیه رسیده است، طی این دو روز اعضای پارلمان پاکستان با بسیاری از هیئت های کشورهای گوناگون دیدار و گفت و گو کرده اند. قابل ذکر است که، هیئت پاکستانی با هيئت کشورهای فلسطین، ترکیه، مصر، اندونزی و غیره دیدارهای جداگانه ای داشته است.

هیئت نمایندگان مجلس القدس سال آینده به پاکستان سفر خواهد کرد.
هیئت نمایندگان تشکیل شده برای فلسطین، کشمیر و میانمار، به منظور رسیدگی به مشکلات مسلمانان در کشورهای نامبرده و بازیابی حقوق انسانی آنها، توسط پاکستان تشکیل شده است. سناتور پاکستان مشاهد حسین با سخنرانی در کنفرانس القدس گفت : دفاع از فلسطین، از موضع های بنیانگذار پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح نیز بوده است. القدس قبله اول مسلمانان است و هیچ گونه معامله ای در این رابطه انجام نخواهیم داد.

ارسال نظر

 
1