خبر فوری

 
 
تربت: آزادی یک تن و ربوده شدن یک شهروند دیگر بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :2138618263

11:31 1400/04/05


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهر تربت, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

منابع آگاه در شهر تربت بلوچستان از ربوده شدن یک شهروند بلوچ به نام محمد موسی و آزادی یک دانش آموز بلوچ به نام امام فرزند سعید از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه در شهر تربت بلوچستان از ربوده شدن یک شهروند بلوچ به نام محمد موسی و آزادی یک دانش آموز بلوچ به نام امام فرزند سعید از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک شهروند بلوچ به نام موسی فرزند محمد را از میدان اسب شهر تربت ربودند، اعضای خانواده این شهروند بلوچ پس از دیدار دستیار کمیسار شهر تربت از وی خواستار آزادی فرزند خود را مطالبه نمودند.

علی رغم آنکه تاکنون عاملان ربایش این شهروند بلوچ مشخص نشده است اما بنابر تجربیات گذشته احتمال می رود وی به دست نیروهای امنیتی ارتش و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده است، پیش از این یک زن بلوچ به نام حمیده از اهالی منطقه داکی آپسر نیز مدعی شده بود فرزند وی به دلیل خصومت شخصی توسط عناصر مسلح ربوده شده است، اکنون دومین مورد از ربوده شدن نوجوانان بلوچ به دست عناصر ناشناس رخ داده است که زنان خانواده در نشست خبری خواستار آزادی عزیزانشان هستند.

از سوی دیگر یک دانش آموز بلوچ مشغول به تحصیل در مدرسه عطا شاد به نام اماد فرزند سعید که چندی پیش به دست ماموران امنیتی پاکستانی ربوده شده بود آزاد و به منزل بازگشت.

گفتنی است ماموران امنیتی با دادن یک شماره تماس به این دانش آموز بلوچ از وی خواسته با آنها در ارتباط باشد.

این دانش آموز بلوچ که در حال آماده شدن برای امتحانات مدرسه بود که توسط ماموران امنیتی پاکستان ربوده شد و بر همین اساس وی از حضور در چندین جلسه امتحان بازماند که منجر به هدر رفتن سال تحصیلی وی گردید.

 

 

ارسال نظر

 
1