خبر فوری

 
تحویل 123 مهاجر غیرقانونی به نیروهای مرزی پاکستان توسط مرزبانان ایرانی
کد خبر :796570232

12:55 1398/08/12


برچسب ها : تفتان, مرز ایران و پاکستان, مرزبانان ایرانی, مهاجر پاکستانی, میرجاوه,

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تعداد 123 شهروند پاکستانی را که به صورت غیرقانونی وارد ایران شده بودند را تحویل نیروهای مرزبان پاکستانی موسوم به لیویز دادند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تعداد 123 شهروند پاکستانی را که به صورت غیرقانونی وارد ایران شده بودند را تحویل نیروهای مرزبان پاکستانی موسوم به لیویز دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای مرزبانی ایران، تعداد 123 شهروند پاکستانی که از مناطق مختلف سطح کشور توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند را در نقطه مرزی میرجاوه تحویل نیروهای ویژه لیویز دادند.

طبق اعلام مقامات نیروهای لیویز، این افراد بازداشت شده به صورت غیرقانونی در مناطق مختلف ایران اقامت داشتند و برخی دیگر نیز به قصد سفر به اروپا وارد به صورت غیرقانونی وارد ایران شده بودند.

این افراد به منظور انجام بازجویی ها و تکمیل تحقیقات تحویل سازمان فدرال مهاجرت پاکستان گردیده اند.

لازم به ذکر است با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و درآمد بسیار پایین در پاکستان در مقایسه با کشورهای اروپایی، تعداد بسیار زیادی از شهروندان پاکستانی به منظور کسب درآمد بهتر اقدام به طی مسیر به سوی کشورهای اروپایی از طریق خاک ایران و سپس ترکیه می نمایند و بسیاری از آنان در توسط نیروهای امنیتی این دو کشور بازداشت و به کشور متبوع خود بازگردانده می شوند.

ارسال نظر

 
1