خبر فوری

 
تحلیل گر ایاز امیر : پاکستان با اقدامات اخیر خود به عنوان تروریست شناخته خواهد شد
کد خبر :177883914

21:09 1397/12/19


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, سازمان ملل, هند,

تحلیل گر ایاز امیر گفت : اقدامات اخیر دولت علیه گروه های تروریستی منجر به مخدوش شدن وجهه پاکستان در جهان و شناخته شدن این کشور به عنوان تروریست خواهد شد.


 

به گزارش راز نیوز، تحلیل گر ایاز امیر طی گفتگو در برنامه زنده گفت : اقدامات اخیر دولت علیه گروه های تروریستی منجر به مخدوش شدن وجهه پاکستان در جهان و شناخته شدن این کشور به عنوان تروریست خواهد شد. درحالی که مقامات از افزایش اهمیت پاکستان در جهان سخن می گویند، در چنین وضعیتی از گروه ویژه اقدام مالی در پولشویی FATF بیمناک هستند. این تحلیل گر در ادامه با مطرح کردن سوالی از مقامات پاکستان گفت : آیا این موضوع که حافظ سعید نمی تواند به عنوان امام جمعه فعالیت کند را نیز سازمان ملل از پاکستان خواسته است؟ این درحالی است که سازمان ملل فعالیت های امدادی آنها را پذیرفته است. هم اکنون هند می تواند به پاکستان بگوید که همگی شما تروریست هستید و خواستار انجام اقدامات بیش تری در این زمینه از پاکستان شود.
ایاز امیر در ادامه تصریح داشت که دولت با انجام چنین اقداماتی خود را در جهان به عنوان مجرم معرفی می کند. دولت با دستگیری اعضای سازمان های رفاهی، آنها را زندانی کرده است، آیا افراد دستگیر شده تروریسم بودند؟ به دلیل سیاست های خارجی ما، داعش و حافظ سعید در سازمان ملل در یک سطح قرار دارند.

ارسال نظر

 
1