خبر فوری

 
 
تجمع چند ده هزار نفری در اجلاس حفاظت از حرمت رسول الله(ص) به سرپرستی جمعیت علمای اسلام(ف) در مظفرگر پاکستان
کد خبر :663112163

10:19 1397/10/03


برچسب ها : جمعیت علمای اسلام, فضل الرحمان,

ده ها هزار نفر از طرفداران حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمان در اجلاس موسوم به حفاظت از حرمت رسول خدا(ص) در شهر مظفرگر ایالت پنجاب پاکستان حضور یافتند.


 

مظفرگر: به گزارش راز نیوز به نقل از رسانه های پاکستان، ده ها هزار نفر از طرفداران حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمان در اجلاس موسوم به حفاظت از حرمت رسول خدا(ص) در شهر مظفرگر ایالت پنجاب پاکستان حضور یافتند.

فضل الرحمان رئیس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل در این اجلاس خطاب به شرکت کنندگان با انتقاد از سیاست های دولت اظهار داشت: دولت تنها میتواند سرپرستی مردم را تصرف نماید اما قادر به متوقف نمودن حضور مردم در تجمعات نیست، دولت حاکم، یک دولت جعلی است، آنان باید متوجه احساسات و خواسته های مردم باشند.

 

 

 

وی در سخنانی کنایه آمیز نسبت به سیاست های دولت پاکستان برای برقراری ارتباط با دولت غاصب رژیم صهیونیستی گفت: دولت پاکستان به دنبال خاتمه بخشیدن به نظریات اصیل تشکیل پاکستان است، اما ملت پاکستان این تصمیم را گرفته اند که اجازه خاتمه بخشیدن به نظریات و تفکرات اصیل تشکیل پاکستان را به دولت نخواهند داد.

فضل الرحمان افزود: اکنون بار دیگر سعی دارد با شعارهای همچون تشکیل دولت مطابق با حکومت مدینه در زمان صدر اسلام، سعی در فریب اذهان عمومی دارد، پیش از این نیز بسیاری از احزاب و دولت ها با شعارهایی همانند این و بهتر از این شعار، به دنبال فریب افکار عمومی بودند، اما اکنون ملت پاکستان فریب این شعارهای پوچ را نخواهند خورد.

وی گفت: عمران خان با تکیه بر تصمیمات پیامبر اعظم(ص) در زمان صدر اسلام مبنی بر برقراری روابط مسالمت آمیز با قوم یهود، اکنون به دنبال ایجاد روابط با یهودیان(رژیم صهیونیستی) است.

وی با انتقاد از سیاست های دولت در بخش اقتصاد افزود: دولت پاکستان، اقتصاد را به نابودی کشانده است و گرانی و تورم 200 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: نرخ ارز در دولت سابق در حد مناسبی ثابت نگاه داشته شده بود اما در دولت حاکم، نرخ ارز به خصوص دلار ظرف مدت سه ماه افزایش چشمگیری در مقابل نرخ ارز ملی داشته است.

ارسال نظر

 
1