خبر فوری

 
 
تبلیغ در جستجوی شخصیت های مهم در رسانه های اجتماعی
کد خبر :914901310

10:03 1397/04/30


آژانس تحقیقاتی فدرال شخصیت های مهمی را در رسانه های اجتماعی فاش و بد نام کرد،پس از ثبت شکایت های تبلیغاتی ،تحقیقاتی آغاز شده است.به گفته آژانش تحقیقاتی هیچ توافقی با پشتیبانی ما ،بین فیس بوک و اطلاعات وجود ندارد،کمیته داخلی در جلسات کارکنان حزب تحریک انصاف خشونت خود را بر حیوانات جاری داشته ، و متهم به قتل 3 زن هستند


تبلیغ در جستجوی شخصیت های مهم در رسانه های اجتماعی

 

آژانس تحقیقاتی فدرال شخصیت های مهمی را در رسانه های اجتماعی فاش و بد نام کرد،پس از ثبت شکایت های تبلیغاتی ،تحقیقاتی آغاز شده است.به گفته آژانش تحقیقاتی هیچ توافقی با پشتیبانی ما ،بین فیس بوک و اطلاعات وجود ندارد،کمیته داخلی در جلسات کارکنان حزب تحریک انصاف خشونت خود را بر حیوانات جاری داشته ، و متهم به قتل 3 زن هستند.

 

رحمان مالک، رئیس کمیته مأموریت داخلی، مدیر آژانس تحقیقاتی فدرال در جلسه ای گفت: از طریق رسانه های اجتماعی به بد نام کردن شخصیت ها پرداختند. بسیاری از شخصیتها از جمله شهلا رضا، میر صادق عمرانی، میاں طارق، طلحه محمود، پیر صدر الدین شاه اور عائشه گلالئی شکایت کرده اند.او گفت : تمام احزاب دارای کانال های رسانه ای هستند،و خارج از کشور 6 کانال های رسانه ای اداره می شوند، اگر محتوا توسط یک حزب بار گذاری شود، حزب دیگر از طرفی تلاش می کند مطالب بیشتری بارگذاری کند.

 

مدیر FIA گفت که هیچ توافقی با پشتیبانی فیس بوک و داده ها وجود ندارد، با توجه به دستورات دادگاه، باید با اداره فیس بوک در ارتباط باشند،ایشان افزود : از طرف نامزدان جعلی با انتشار نشان قبر ، مورد پرس و جو قرار گرفتند.

 

به یاد داشته باشید که کمیسیون انتخابات پاکستان به این کمیته گفته است که ایستگاه های رای گیری با تهدید مواجه هستند. ارتش و پلیس گفته اند که امنیت را بهبود خواهند بخشید.

 

رحمان ملک گفت : پلیس در کمتر از یک هفته به خانواده بچه ها 25 هزار روپیه از کجا و چگونه ادا کرد.

ارسال نظر

 
1