خبر فوری

 
 
تبریک نخست وزیر پاکستان به طیب اردوغان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه
کد خبر :1599323978

12:53 1402/03/09


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تبریک, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور ترکیه پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را به او تبریک گفت.



اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور ترکیه پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را به او تبریک گفت.
بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان روز دوشنبه با تماس با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ضمن تبریک به وی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برای او آرزوی موفقیت و سربلندی را مسئلت کرد.
وی اظهار داشت: انتخاب مجدد جناب عالی بیانگر وابستگی مردم و خدمات بی نظیر شما در کشور است.
وی افزود: ترکیه با رهبری شما پیشرفت های چشمگیری را طی دو دهه گذشته شاهد بوده است، من امیدوارم به رهبری روشنی بخش و خردمندانه جناب عالی به حرکت در مسیر پیشرفت و آبادانی خود ادامه دهد. من اطمینان دارم ترکیه به نقش آفرینی خود برای ایجاد سلح و ثبات در منطقه و جهان اسلام ادامه خواهد داد.
وی تصریح کرد: تمایل شخصی رجب طیب اردوغان در تقویت و تعمیق بیش از پیش روابط اسلام آباد و آنکارا باعث قوت قلب و اطمینان است.
نسخت وزیر پاکستان بر عزم خود برای تقویت و توسعه روابط میان اسلام آباد و آنکارا تأکید کرد و گفت: ما مشتاق برگزاری فوری هفتمین نشست شورای همکاری راهبردی میان پاکستان و ترکیه و بی صبرانه منتظر سفر جناب عالی به پاکستان برای شرکت در این نشست هستیم.
وی افزود: سفر جناب عالی به پاکستان به ارتقای بیش از پیش روابط و مشارکت راهبردی در بخش های مختلف میان دو کشور کمک خواهد کرد.
در ادامه این گفتگوی تلفنی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز طی اظهاراتی ضمن تقدیر از نخست وزیر پاکستان برای مردم و دولت این کشور آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

ارسال نظر

 
1