خبر فوری

 
تبرئه متهمان پشتیبانی از حمله به فرودگاه کراچی به دلیل شواهد ناکافی
کد خبر :1823099552

16:20 1399/10/10


برچسب ها : پشتیبانی از تروریست ها, تبرئه متهمان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دادگاه ضد تروریسم کراچی, زندان مرکزی کراچی, سند, فرودگاه بین المللی کراچی, کراچی,

دادگاه ضد تروریسم کراچی متهمان مظنون به پشتیبانی از تروریست های تحریک طالبان برای حمله به فرودگاه کراچی را به دلیل شواهد ناکافی از اتهامات وارد شده تبرئه کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | دادگاه ضد تروریسم کراچی پس از 6 سال از وقوع حمله تروریستی به فرودگاه کراچی، متهمان مظنون به پشتیبانی از تروریست های تحریک طالبان برای حمله به فرودگاه کراچی را به دلیل شواهد ناکافی از اتهامات وارد شده تبرئه کرد.

براساس این حکم دادسرا نتوانست متهمان را به دلیل پشتیبانی از این حمله تروریستی محکوم کند. بنابراین دادگاه ضد تروریسم در زندان مرکزی کراچی حکم خود در پرونده حمله به فرودگاه کراچی را صادر کرده و این 4 نفر متهم از جمله سرمد صدیقی را از اتهامات وارد شده تبرئه کرد و دستور داد به شرط نبود اسامی این متهمان در پرونده دیگری آن ها را آزاد کنند.

ندیم معروف به برگر، آصف ظهیر و عبدالراشد، اسامی دیگر متهان تبرئه شده می باشد.

دادگاه همچنین برای 8 نفر از افراد تحت تعقیب وابسته به تحریک طالبان از جمله ملا فضل الله و شاهد الله شاهد سخنگوی تحریک طالبان حکم حبس ابد صادر کرد.

براساس گزارش پلیس در 18 خرداد سال 93 ، 10 نفر از تروریست های تحریک طالبان به فرودگاه بین المللی کراچی حمله کردند که طی این حمله 27 نفر جان باختند و این 10 تروریست نیز کشته شدند.

پس از این حادثه، سرمد صدیقی و دیگر مظنونین به اتهام پشتیبانی از این تروریست ها و فراهم کردن سلاح، مهمات و اطلاعات برای آن ها دستگیر شدند.

ارسال نظر

 
1