خبر فوری

 
 
تبرئه فرد محکوم به حبس به جرم جمع آوری کمک های مالی برای تحریک طالبان
کد خبر :323858889

14:59 1400/09/16


برچسب ها : CTD, تامین مالی تروریسم, تحریک طالبان پاکستان, دادگاه عالی لاهور, دایره مبارزه با تروریسم, وکیل مدافع,

دادگاه عالی لاهور در جلسه بررسی پرونده داور خان فرد محکوم به تامین مالی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان، پس از شنیدن توضحیات وکیل مدافع، وی را تبرئه کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دادگاه عالی لاهور در جلسه بررسی پرونده داور خان فرد محکوم به تامین مالی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان، وی را تبرئه کرد. داور خان مورخ 2 آوریل 13 فروردین سال جاری توسط دایره مبارزه با تروریسم دستگیر شده بود.

براساس جزئیات منتشر شده از این جلسه دادگاه، تیم دو نفره به رهبری قاضی عبدالعزیز این پرونده را مورد بررسی قرار داد. داور خان پیش از این توسط دادگاه به یک سال حبس محکوم شده بود.

وکیل مدافع در این جلسه اظهار داشت: شاکی (دایره مبارزه با تروریسم) نتوانسته است حتی یک مدرک از ارتباط این فرد با تحریک طالبان را به دادگاه ارائه دهد. هرچند دایره مبارزه با تروریسم مدعی است از متهم دفتر رسید های جمع آوری کمک های مالی را کشف کرده است، اما حتی یک فرد کمک کننده به تحریک طالبان را برای بازجویی و تحقیقات به میان نیاورده است. وی افزود: دایره مبارزه با تروریسم CTD حین محاکمه حتی گزارش تیم مشترک تحقیقاتی را نیز ارائه نداده است. این غیرمنصفانه است که یک فرد بی گناه را صرفا براساس ادعای کشف دفتر رسید مجازات کنیم. عدم ثبت سیستمی نیز نشان دهنده سهل انگاری و سوء نیت سی تی دی را نشان می دهد.

در پایان دادگاه عالی لاهور پس از شنیدن جزئیات، متهم داور خان را تبرئه کرد.  

ارسال نظر

 
1