خبر فوری

 
 
تاکید کمیساریای عالی استرالیا بر ضرورت گسترش همکاری ها تجاری میان پاکستان و استرالیا
کد خبر :677425280

14:53 1399/11/07


برچسب ها : پاکستان و استرالیا, جیفری شاو, کمیساریای عالی استرالیا,

جیفری شاو کمیساریای عالی استرالیا در اسلام آباد طی سخنانی بر ضرورت گسترش همکاری های تجاری و افزایش سطح سرمایه گذاری ها میان دو کشور تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جیفری شاو کمیساریای عالی استرالیا در اسلام آباد طی سخنانی بر ضرورت گسترش همکاری های تجاری و افزایش سطح سرمایه گذاری ها میان دو کشور تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیفری شاو کمیساریای عالی استرالیا در پاکستان در گفتگو با یکی از خبرگزاری های بین المللی به مناسبت روز ملی استرالیا ابراز داشت: توسعه اقتصادی، گسترش سطح آموزشی و استقلال زنان از اولویت های اصلی سیاست خارجی استرالیا می باشد.

وی با اشاره به سابقه روابط تاریخی و دیرینه میان پاکستان و استرالیا گفت: آیین بودایی، موهن‌جو دارو(تپه مردگان)، تکسلا، مناطق دلپذیر شمال پاکستان، لاهور قدیم و دیگر اماکن تاریخی پاکستان میراث گرانبهای این کشور هستند که برای جذب توریست و گردشگران خارجی نقش قابل توجهی می توانند ایفا کنند، علاوه بر این میهمان نوازی مردم پاکستان نیز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته به مناطق مختلف پاکستان سفر کرده ام گفت: میراث فرهنگی و اماکن تاریخی و مناظر جذاب پاکستان بسیار چشمگیر است.

جیفری شاو تصریح کرد: استرالیا با همکاری دولت اسلام آباد در حال تلاش برای توانمند سازی زنان پاکستان است و علی رغم شیوع ویروس کرونا برنامه های ویژه برای بورسیه دانشجویان پاکستان را ادامه داد.

کمیساریای عالی استرالیا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما برای کمک به زنان قربانی خشونت خانگی در خیبر پختون خوا و بلوچستان با بانک جهانی همکاری نموده ایم و در این زمینه تاکنون 80 هزار زن در این ایالت ها مورد حمایت قرار گرفته اند.

ارسال نظر

 
1