خبر فوری

 
 
تاکید پاکستان و ژاپن بر گسترش روابط اقتصادی دوجانبه
کد خبر :74562395

17:04 1400/01/26


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, حماد اظهر, سفیر ژاپن, وزارت خزانه داری پاکستان, کنو نوری متسودا,

مقامات پاکستان و ژاپن در دیدار با یکدیگر بر ضرورت گسترش همکاری های اقتصادی میان دو کشور در بخش های مختلف تاکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و ژاپن در دیدار با یکدیگر بر ضرورت گسترش همکاری های اقتصادی میان دو کشور در بخش های مختلف تاکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد بعد از ظهر امروز پنجشنبه با حماد اظهر وزیر خزانه داری، محصولات، صنعت و تولید پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد و توکیو در زمینه های مختلف و گسترش سطح همکاری های دوجانبه در بخش اقتصادی و صنعتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حماد اظهر وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار از همکاری های دولت ژاپن و سرمایه گذاری ژاپن در بخش های مختلف زیرساخت اقتصادی و توسعه سازمان های دولتی از جمله بخش تولید خودرو تمجید نمود و نسبت به همکاری با سرمایه گذاران و تاجران ژاپنی و ارائه تسهیلات لازم به آن قول مساعد داد.

وی همچنین حضور آژانس همکاری بین المللی ژاپن در انجام اقدامات اصلاحی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در پاکستان و کاهش فقر در این کشور تمجید نمود.

کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار تصریح کرد: ژاپن اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با پاکستان قائل است.

وی وزیر خزانه داری پاکستان را از اقدامات سازمان ها و ادارات ژاپنی آگاه ساخت و ابراز امیدواری نمود روابط اقتصادی میان دو کشور بیش از پیش متسحکم گردد.

 

ارسال نظر

 
1