خبر فوری

 
 
تاکید وزیر دفاع آمریکا بر تقویت روابط با پاکستان در گفتگوی تلفنی با فرمانده ارتش این کشور
کد خبر :1604010256

12:33 1400/05/20


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, تماس تلفنی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, گفتگوی تلفنی, لوید آستین, وزیر دفاع آمریکا,

لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا با تماس با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در زمینه روابط دوجانبه و گسترش سطح همکاری ها میان واشنگتن و اسلام آباد به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا با تماس با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در زمینه روابط دوجانبه و گسترش سطح همکاری ها میان واشنگتن و اسلام آباد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با اعلام این خبر ابراز داشت: لوید آستین وزیر دفاع آمریکا و ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در گفتگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص تقویت مناسبات دوجانبه، گسترش سطح همکاری های دفاعی میان دو کشور، اوضاع امنیتی و ثبات در منطقه بحث و رایزنی نمودند.

طبق گفته جان کربی، وزیر دفاع آمریکا در این گفتگوی تلفنی نسبت به تقویت روابط با پاکستان برای دستیابی به منافع متقابل در منطقه ابراز علاقه نشان داد.

به گفته سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفتگو در خصوص اوضاع امنیتی افغانستان و تاثیر آن بر ثبات منطقه بخش دیگری از رایزنی تلفنی مقامات نظامی پاکستان و آمریکا بود.

ارسال نظر

 
1