خبر فوری

 
 
تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر عزم اسلام آباد برای گسترش روابط با مصر
کد خبر :813844105

10:16 1400/11/21


برچسب ها : پاکستان و مصر, دکتر طارق دحروج, سفیر مصر, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان بر عزم اسلام آباد برای گسترش سطح روابط با مصر در تمامی زمینه ها تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان بر عزم اسلام آباد برای گسترش سطح روابط با مصر در تمامی زمینه ها تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طارق دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد صبح امروز پنجشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و قاهره و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی به بحث و رایزنی پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: مصر کشور مهم در منطقه است و امنیت و توسعه آن برای امنیت و ثبات منطقه ضروریست.

وی افزود: حرکت مصر به سوی امنیت و ثبات سیاسی به رهبری عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور این کشور باعث خرسندی است، ملت دو کشور پاکستان و مصر تحت یک اعتقاد مشترک و وابستگی فرهنگی با یکدیگر پیوند خورده اند.

وزیر امور خارجه پاکستان تصریح کرد: مواضع مشترک میان دو کشور در زمینه مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی خوشایند است، من در سفر سال گذشته خود به مصر دیدارهای مثبت و مفیدی با رئیس جمهور سیسی و وزیر خارجه سامع شکری داشتم.

وی گفت: پاکستان بی صبرانه منتظر سفر سامع حسن شکری وزیر امور خارجه مصر به پاکستان برای برگزاری چهارمین نشست کمیسیون مشترک وزیران(JMC) در اسلام آباد است.

طارق دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد نیز در این دیدار با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان قول مساعد همکاری برای توسعه روابط میان پاکستان و مصر داد.

ارسال نظر

 
1