خبر فوری

 
 
تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر توجه ویژه به شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور
کد خبر :1988710210

11:41 1400/07/15


برچسب ها : پاکستان و قرقیزستان, سفیر قرقیزستان, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی در دیدار سفیر پاکستان در قرقیزستان بر لزوم توجه ویژه به شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی در دیدار سفیر پاکستان در قرقیزستان بر لزوم توجه ویژه به شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سردار اظهر طارق خان سفیر پاکستان در قرقیزستان روز گذشته با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

سردار اظهر طارق خان در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه روابط دوجانبه با قرقیزستان و همچنین عملکرد سفارت پاکستان در بیشکک طی دو سال اخیر را به وزیر امور خارجه پاکستان ارائه داد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان و قرقیزستان دارای روابط دوستانه و خوبی با یکدیگر هستند و در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان پاکستان در این کشور در حال تحصیل هستند.

وی افزود: توجه به رفاه و ارائه تسهیلات به شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور از اولویت های نخست دولت ماست. وی با تاکید بر اجرای دیپلماسی اقتصادی خواستار انجام اقدامات موثر و مثبت در جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان پاکستان و قرقیزستان شد.

سردار اظهر طارق خان سفیر قرقیزستان در ادامه با تقدیر از دستورات ویژه وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به انجام اقدامات لازم و به کار بستن تمامی امکانات و ظرفیت ها جهت تقویت روابط میان پاکستان و قرقیزستان اطمینان بخشی نمود.

ارسال نظر

 
1