خبر فوری

 
تاکید وزرای پاکستان و افغانستان بر لزوم گسترش و تقویت تعاملات دوجانبه
کد خبر :1588744065

12:17 1399/10/10


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, سید علی حیدر زیدی, نثار احمد فیض غوریانی, وزیر امور دریایی, وزیر تجارت و صنعت افغانستان,

نثار احمد فیض غوریانی وزیر صنعت و تجارت افغانستان صبح امروز چهارشنبه با سید علی حیدر زیدی وزیر امور حمل و نقل دریایی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای دولت های پاکستان و افغانستان در رایزنی با یکدیگر بر لزوم گسترش همکاری های دوجانبه و تقویت تعاملات تاکید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نثار احمد فیض غوریانی وزیر صنعت و تجارت افغانستان صبح امروز چهارشنبه با سید علی حیدر زیدی وزیر امور حمل و نقل دریایی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد و کابل و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین الملل به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر لزوم گسترش همکاری های دوجانبه و افزایش سطح تعاملات تجاری میان دو کشور تاکید ورزیدند.

وزیر صنعت و تجارت افغانستان در این دیدار نسبت به بهره برداری از بندر اقتصادی گوادر ابراز علاقه نشان داد و از برنامه جامع عمران خان نخست وزیر پاکستان برای بهبود روابط و مناسبات پاکستان و افغانستان تقدیر به عمل آورد.

سید علی حیدر زیدی وزیر امور حمل و نقل دریایی پاکستان نیز در این دیدار نسبت به استفاده از خاک افغانستان برای دسترسی به منطقه آسیایی میانه ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1