خبر فوری

 
 
تاکید وزرای امور خارجه پاکستان و ترکیه بر مقابله با اسلام هراسی در غرب
کد خبر :413024694

15:41 1399/08/07


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تماس تلفنی, شاه محمود قريشی, مولود چاوش اوغلو, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه ترکیه,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان امروز چهارشنبه با داوود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود در خصوص پیرامون مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان امروز چهارشنبه با داوود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود در خصوص پیرامون مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی نود و هفتمین سالروز روز جمهوری ترکیه را به همتای ترکیه خود تبریک گفت.

وی در ادامه از مواضع قاطع رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در خصوص اقدام اخیر فرانسه در هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) حمایت نمود، دو طرف با ابراز نگرانی در خصوص افزایش اقدامات اسلام هراسانه در غرب بر ضرورت مقابله با آن تاکید نمودند.

مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه نیز در جریان گفتگو با قریشی با تمجید از مواضع نخست وزیر پاکستان در زمینه اسلام هراسی در غرب، جان باختن شماری از شهروندان پاکستانی در حوادث تروریستی کویته و پیشاور را به همتای پاکستانی خود تسلیت گفت.

 

ارسال نظر

 
1