خبر فوری

 
 
تاکید مقامات پاکستان و امارات بر همکاری مشترک در امر مبارزه با مواد مخدر
کد خبر :1787117927

10:53 1399/10/29


برچسب ها : اعجاز احمد شاه, پاکستان و امارات متحده عربی, سازمان مبارزه با مواد مخدر, محمد علی سعید, وزیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان,

اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر و محمد علی سعید دبیر اول سازمان مبارزه با مواد مخدر در دیدار با یکدیگر بر ضرورت همکاری مشترک در امر مبارزه با مواد مخدر و توقف قاچاق آن تاکید نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر و محمد علی سعید دبیر اول سازمان مبارزه با مواد مخدر در دیدار با یکدیگر بر ضرورت همکاری مشترک در امر مبارزه با مواد مخدر و توقف قاچاق آن تاکید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد علی سعید دبیر اول سازمان مبارزه با مواد مخدر(DLO) روز گذشته با اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در زمینه موضوعات مختلف منطقه ای و راهکارهای مشترک در امر مبارزه با مواد مخدر به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر ضرورت همکاری مشترک برای مقابله با قاچاق مواد مخدر تاکید نمودند.

اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در این دیدار با بیان اینکه مواد مخدر یک معضل جهانی است ابراز داشت: هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر به نتیجه نخواهند رسید، به دست آوردن اطلاعات به موقع برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و سایر موارد مرتبط با آن امری بسیار مهم است، کاهش تقاضای مواد مخدر نیازمند برنامه جامع است.

وی با تمجید از اقدامات سازمان مبارزه با مواد مخدر در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: سازمان دی ال او نقش مهمی در تهیه برنامه استراتژیک موثر برای مقابله با مواد مخدر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مقصر خواندن فروشندگان مواد مخدر افزود: معتادان به مواد مخدر قربانی عاملان فروش مواد مخدر می شوند که نیازمند اقدام ویژه برای توان بخشی و معالجه آنها می باشد.

اعجاز احمد شاه در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیل جامعه برای آینده نسل های بعدی ما بسیار ضروری است، ما باید برای از بین بردن مواد مخدر با یکدیگر همکاری نمائیم، قاچاق مواد مخدر و استفاده از آن معضلی جهانی است و هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با آن مقابله نماید، بنابراین همه ما باید برای یافتن راه حل با یکدیگر همکاری کنیم.

 

ارسال نظر

 
1