خبر فوری

 
 
تاکید مفتی بزرگ اهل سنت پاکستان بر ضرورت دفاع از ایران در مقابل هرگونه حمله احتمالی آمریکا
کد خبر :747064965

14:28 1398/10/23


برچسب ها : اهل سنت پاکستان, ایران و آمریکا, پاکستان و آمریکا, پاکستان و ایران, محمد ارشد القادری,

مفتی محمد ارشد القادری از علمای بزرگ اهل سنت(بریلوی) پاکستان با اشاره به گسترش تنش میان ایران و آمریکا و تهدید آمریکا به حمله علیه ایران اظهار داشت: در صورت حمله آمریکا به ایران، تمام امت مسلمان باید با تمام قوا و قدرت خود در مقابل آمریکا بایستد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز|مفتی محمد ارشد القادری از علمای بزرگ اهل سنت(بریلوی) پاکستان با اشاره به گسترش تنش میان ایران و آمریکا و تهدید آمریکا به حمله علیه ایران اظهار داشت: در صورت حمله آمریکا به ایران، تمام امت مسلمان باید با تمام قوا و قدرت خود در مقابل آمریکا بایستد.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن مشترک امت مسلمان است تصریح کرد: اگر آمریکا به کشوری اسلامی حمله کند به پیروان هیچ‌کدام از مذاهب و فرق اسلامی رحم نخواهد کرد، بلکه همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی را از دم تیغ خواهد گذراند، بنابراین هیچ کشور اسلامی نباید زمینه حمله آمریکا به ایران را فراهم نماید بلکه در صورت حمله آمریکا به ایران باید تمام امت مسلمان به دفاع از ایران وارد عرصه نبرد شوند.

مفتی محمد با ابراز اینکه ایران یک کشور اسلامی است گفت: ما اگرچه از لحاظ اعتقادی، با ایران اختلاف داریم، اما این موضوع دلیل نخواهد شد که به کشورهای کفر اجازه تعرض به خاک ایران را بدهیم، آمریکا پس از حمله به ایران به سراغ ما خواهد آمد، مردم مسلمان چرا به آمریکا اجازه حمله به ایران را دهد؟! ای مردم هیچ‌گاه اجازه ندهید آمریکا به خاک ایران تعرض نماید، تا می‌توانید با آنان مقابله نمایید، هر جا که می‌توانید در مقابلشان(آمریکایی‌ها) بایستید.

وی افزود: من با ایران اختلاف دارم اما صلاحیت آن را نیز دارم که با گفتگو و مذاکره، آن‌ها را حل و فصل نمایم، اما به کشورهای کفر و استکبار اجازه زورگویی و قلدر گری علیه امت مسلمان را نخواهیم داد و تمام امت مسلمان تحت یک پرچم و در یک بستر واحد برای مقابله با آمریکا متحد و منسجم خواهد شد.

ارسال نظر

 
1