خبر فوری

 
تاکید معاون وزیر امور خارجه پاکستان بر عزم اسلام آباد برای ایجاد امنیت، ثبات و توسعه در افغانستان
کد خبر :1315090676

12:22 1400/12/10


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و استرالیا, پاکستان و افغانستان, دولت افغانستان, سهیل محمود, طالبان افغانستان, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان,

سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان بر عزم اسلام آباد برای همکاری در جهت ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصادی افغانستان تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان بر عزم اسلام آباد برای همکاری در جهت ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصادی افغانستان تاکید کرد.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، دنیل اسلوپر نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام آباد با سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تشریح مواضع و رویکرد پاکستان در قبال افغانستان خاطرنشان کرد: پاکستان مصمم به همکاری در جهت ایجاد امنیت و ثبات در افغانستان و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و رشد این کشور است.

وی اظهار داشت: حضور جامعه جهانی در افغانستان و توجه به این کشور جهت نجات مردم افغان از فاجعه انسانی و بحران اقتصادی امری ضروری و ناگزیر است.

معاون وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت چشم انداز مشترک منطقه­ای جهت پیشبرد اهداف مشترک تاکید ورزید و به تشریح اقدامات و همکاری­های پاکستان در این زمینه پرداخت.

دنیل اسلوپر نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان نیز در جریان این دیدار مواضع استرالیا در قبال تحولات افغانستان را شرح داد و از نقش پاکستان و همکاری این کشور در زمینه خروج شهروندان کشورهای مختلف جهان از افغانستان تمجید نمود.

 

ارسال نظر

 
1