خبر فوری

 
 
تاکید قریشی بر گسترش همکاری ها میان پاکستان و چین در بخش کشاورزی
کد خبر :126305963

10:33 1399/06/14


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, کشاورزی, یاو جنگ,

وزیر امور خارجه پاکستان در جریان دیدار با سفیر چین بر ضرورت گسترش همکاری های دو کشور در بخش های مختلف کشاورزی تاکید نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در جریان دیدار با سفیر چین بر ضرورت گسترش همکاری های دو کشور در بخش های مختلف کشاورزی تاکید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی مناسبات دوجانبه اسلام آباد و پکن پرداختند.

وزیر امور خارجه پاکستان در جریان این دیدار با بیان اینکه بخش کشاورزی بنیان اساسی اقتصاد پاکستان را تشکیل می دهد ابراز داشت: بخش کشاورزی مهمترین عامل درآمد قشر قابل توجهی از مردم است، نیاز مبرم به زمینه سازی برای آغاز انقلاب دوم سبز در بخش کشاورزی از طریق همکاری با چین قابل مشاهده است.

وی افزود: چین اصلاحات گسترده ای را در بخش کشاورزی خود ایجاد نمود که باعث افزایش قابل توجه محصولات تولیدی کشاورزی شده است، پاکستان باید از تجارت و مهارت های چین در این زمینه بهره ببرد.

یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در این دیدار گفت: ما خواهان ایجاد مراکز تحقیقاتی مشترک و مناطق اف ام دی جهت مقابله با آفت های گیاهی از طریق همکاری با پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1