خبر فوری

 
تاکید فرمانده ارتش پاکستان بر اهمیت روابط با ریاض در دیدار با وزیر کشور سعودی
کد خبر :666783597

09:51 1400/11/19


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, ژنرال قمر جاوید باجوا, شاهزاده عبدالعزیز بن سعود بن نائف, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر کشور عربستان سعودی,

عبدالعزیز بن سعود بن نائف وزیر کشور عربستان سعودی با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| عبدالعزیز بن سعود بن نائف وزیر کشور عربستان سعودی که با هدف دیدار با مقامات ارشد پاکستان در سفری یک روزه به این کشور رفته است با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا دیدار کرد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض و دیگر موضوعات منطقه ای و بین المللی از جمله مسئله افغانستان به بحث و رایزنی پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط میان اسلام آباد و ریاض اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با عربستان سعودی قائل است و این کشور را دارای جایگاه ویژه ای در جهان اسلام می داند.

وزیر کشور عربستان سعودی نیز در این دیدار از نقش پاکستان در تحولات افغانستان، تلاش های این کشور در زمینه مدیریت مرزها و همچنین اقدامات اسلام آباد برای ایجاد ثبات در منطقه تمجید نمود و بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش روابط با پاکستان در تمامی سطوح تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1