خبر فوری

 
 
تاکید سفیر چین در پاکستان بر افزایش روابط مردمی
کد خبر :999507887

21:14 1397/11/22


برچسب ها : پاکستان, چین, دوستی, روابط,

سفیر چین در مراسم سال جدید چین در دانشگاه " نست " طی سخنرانی خود با حائز اهمیت خواندن روابط دولت های دو کشور چین و پاکستان، از اهمیت روابط دولت ها و مردم دو کشور خبر داد


 

 

به گزارش راز نیوز، سفیر چین در مراسم سال جدید چین در دانشگاه " نست " پاکستان طی سخنرانی خود با حائز اهمیت خواندن روابط دولت های دو کشور چین و پاکستان، از اهمیت روابط دولت ها و مردم دو کشور خبر داد و گفت : من از این موضوع که دانشگاه " نست" به پایگاهی برای افزایش روابط با چین تبدیل شده است خوشحالم. تعداد زیادی از دانشجویان چین در این دانشگاه درس خوانده اند که این امر نتیجه بسیار مهم روابط دوجانبه است.
 
سفیر چین در پاکستان یاوچنگ در اشاره ای به پروژه راهداری چین در پاکستان و با مورد رضایت، خوشحالی و افزایش روابط خواندن این پروژه ابراز داشت که پروژه CPEC موجب هموار و باز شدن مسیرهای جدیدی در روابط دو طرف خواهد شد. وی در پاسخ به سوال مطرح شده که چگونه می توان به دوستی دو طرف افزود، گفت : با افزایش روابط مردم دو کشور و با ایفای نقش برخی نهادها این دوستی و روابط مستحکم تر خواهند شد.
 
سرهنگ دوم نوید زمان از مسئولین ارشد دانشگاه نامبرده گفت : نسل گذشته ای که با همت تمام موجب افزایش و گسترش روابط دو کشور چین و پاکستان شده است، هم اکنون از شما جوانان می خواهد تا این امر را با جدیت تمام دنبال و به استحکام کافی برسانید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1