خبر فوری

 
 
تاکید اسحاق دار بر گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان اسلام آباد و ریاض
کد خبر :112938875

14:32 1402/02/19


برچسب ها : پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, دیپلماتیک, دیدار, روابط تجاری, سفیر پاکستان در عربستان سعودی, گفتگو, محمد اسحاق دار, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

احمد فاروق سفیر معین پاکستان در عربستان سعودی، پیش از سفر خود به ریاض برای شروع ماموریت دیپلماتیک خود با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | احمد فاروق سفیر معین پاکستان در عربستان سعودی، پیش از سفر خود به ریاض برای شروع ماموریت دیپلماتیک خود با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد اسحاق دار تصدی وی را به عنوان سفیر پاکستان در عربستان سعودی تبریک گفت و بیان کرد: روابط دوجانبه میان پاکستان و عربستان بسیار عمیق و مستحکم است و امیدواریم در آینده نیز این روابط گسترش یابد.

وی در ادامه با توجه به فرصت های تجاری و سرمایه گذاری موجود در پاکستان، بر ضرورت گسترش همکاری های تجاری، اقتصادی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و گردشگری میان دو کشور تاکید کرد.

در همین حال، احمد فاروق سفیر معین پاکستان در عربستان سعودی بر عزم خود در راستای گسترش روابط و همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد و خواستار حمایت های وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در این زمینه ها شد.

در پایان این نشست، محمد اسحاق دار نیز حمایت و همکاری کامل خود را اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد که همکاری های دوجانبه میان دو کشور در دوره تصدی احمد فاروق بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1