خبر فوری

 
 
تأکید وزیر دفاع پاکستان بر اهمیت مناسبات دوستانه میان پاکستان و توگو
کد خبر :579750766

11:14 1401/05/22


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و توگو, خواجه محمد آصف, وزارت دفاع پاکستان, وزیر امور خارجه توگو, وزیر دفاع پاکستان,

رابرت دسی وزیر امور خارجه توگو روز جمعه با خواجه محمد آصف وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان بر اهمیت روابط دوستانه و ارتقای همکاری‌ها میان پاکستان و توگو تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رابرت دسی وزیر امور خارجه توگو روز جمعه با خواجه محمد آصف وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

در این دیدار موضوعات مشترک مورد علاقه دو طرف و نیز مناسبات دوجانبه دوستانه مورد بحث قرار گرفت.

خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان به روابط دیرینه خود با جمهوری توگو که مبتنی بر اعتماد متقابل و منافع مشترک است بها می‌دهد. ما خواهان ارتقای همکاری‌های خود با توگو در زمینه‌های اقتصادی، تجارت و سرمایه گذاری به منظور توسعه روابط با قاره آفریقا هستیم.

وی از همکاری‌ها و هماهنگی دولت توگو در بسترهای مختلف بین‌المللی تمجید نمود.

رابرت دسی وزیر امور خارجه توگو نیز در این دیدار بر عزم دولت خود برای توسعه همکاری‌ها با پاکستان در بخش‌های تجارت، سرمایه گذاری و امنیتی تأکید کرد.

وی همچنین از همکاری‌های پاکستان برای ارتقای مهارت و استعداد دیپلمات‌های توگو تمجید کرد و ابراز امیدواری نمود در آینده نیز این نوع همکاری میان دو کشور برای آموزش نیروهای امنیتی توگو تداوم یابد.

وزیر دفاع پاکستان در ادامه از همکاری‌های دولت توگو در مجامع مختلف بین‌المللی همچون سازمان ملل متحد، اتحادیه آفریقا و سازمان همکاری اسلامی در جهت توسعه امنیت و ثبات در منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1