خبر فوری

 
 
تأکید وزیر برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات پاکستان بر تعمیق مناسبات میان اسلام آباد و آنکارا
کد خبر :1102790798

11:25 1401/05/06


برچسب ها : احسن اقبال, اسلام آباد, پاکستان و ترکیه, سفیر ترکیه, وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه، اصلاحات و اقدامات ویژه دولت فدرال پاکستان بر لزوم توسعه روابط و تعمیق مناسبات میان اسلام آباد و آنکارا در تمام زمینه‌ها تأکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه، اصلاحات و اقدامات ویژه دولت فدرال پاکستان بر لزوم توسعه روابط و تعمیق مناسبات میان اسلام آباد و آنکارا در تمام زمینه‌ها تأکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مهمت پچاجی سفیر ترکیه در اسلام آباد روز چهارشنبه با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه، اصلاحات و اقدامات ویژه پاکستان دیدار کرد.

مقامات پاکستان و ترکیه در این دیدار به بررسی ظرفیت‌های گسترده برای توسعه روابط میان دو کشور پرداختند و بر لزوم انجام اقدامات فوری و لازم در این زمینه تأکید ورزیدند.

احسن اقبال وزیر فدرال پاکستان در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت روابط پاکستان و ترکیه ابراز داشت: روابط دو کشور بر مبنای ارزش‌های تاریخی و مذهبی استوار است، مردم پاکستان علاقه و ارادت ویژه‌ای به دولت و ملت ترکیه دارند.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه روابط میان پاکستان و ترکیه در زمینه اقتصادی خاطرنشان کرد: تدوین یک طرح مشترک دانشگاهی میان دو کشور فرصتی برای بهره‌مندی از تجارب یکدیگر فراهم خواهد ساخت.

وزیر فدرال پاکستان افزود: طرح‌هایی همچون تبادل دانشجو و اساتید و ارتباط میان دانشگاه‌ها باعث تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور خواهد شد.

 

ارسال نظر

 
1