خبر فوری

 
 
تأکید فرمانده ستاد ارتش پاکستان بر اهمیت مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و ریاض
کد خبر :916344296

14:16 1401/06/17


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, مدیر اجرایی دفتر مدیریت تحول وزارت دفاع عربستان سعودی, وزارت دفاع عربستان سعودی,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با مدیر اجرایی دفتر مدیریت تحول وزارت دفاع عربستان سعودی بر اهمیت روابط دوستانه میان اسلام آباد و ریاض تأکید کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز|  فرمانده ستاد ارتش پاکستان در دیدار با مدیر اجرایی دفتر مدیریت تحول وزارت دفاع عربستان سعودی بر اهمیت روابط دوستانه میان اسلام آباد و ریاض تأکید کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، دکتر سمیر بن عبدالعزیز مدیر اجرایی دفتر مدیریت تحول وزارت دفاع عربستان سعودی امروز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه، توسعه همکاری‌های امنیتی و دفاعی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند، مقامات دو کشور همچنین به بررسی تحولات سیاسی و امینتی منطقه پرداخت.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و عربستان سعودی تأکید ورزید و گفت: پاکستان اهمیت ویژه‌ای برای روابط دیرینه و دوستانه خود با عربستان سعودی قائل است، عربستان سعودی دارای مقام خاص و ویژه‌ای در جهان اسلام است.

فرمانده ارتش پاکستان از تلاش‌ها و اقدامات دکتر سمیر در ارتقای روابط و تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی تمجید نمود.

طبق گفته سخنگوی ارتش پاکستان، دکتر سمیر عبدالعزیز نیز در این دیدار بر عزم خود برای ارتقای روابط با پاکستان در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های دفاعی و امنیتی تأکید ورزید و مراتب تأسف و تأثر خود نسبت به سیل سهمگین اخیر در پاکستان و تلفات گسترده ناشی از این سیل را ابراز داشت.

 

ارسال نظر

 
1