خبر فوری

 
 
بی ال ای: یکی از اعضای سازمان های امنیتی پاکستان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1655393936

20:39 1399/04/29


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, ارتش پاکستان, جاسوس, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله امروز شبه نظامیان در کویته و قتل بختیار مری به اتهام جاسوسی برای آژانس های پاکستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت کشتن بختیار مری فرزند گزی مری از جاسوس های فعال سازمان های امنیتی پاکستان در منطقه سریاب مل کویته، گفت: بختیار مری قبل از این از اعضای ارتش آزادی بخش بود، اما چندی پیش وی در ازای حرص و طمع تسلیم دشمن شده و پس از آن درپی افشای اسرار ملی، درحال جاسوسی برای سازمان های امنیتی دشمن بود. درحالیکه حضور او در عملیات های آژانس های اطلاعاتی دشمن (پاکستان) توسط شبه نظامیان تایید شده بود. وی از مدتی در قالب راننده سه چرخ در حال جاسوسی برای آژانس های دشمن بود که بی ال ای وی را به جرم خیانت ملی محکوم به اعدام کرده بود و امروز (یکشنبه) شبه نظامیان طی عملیاتی این حکم را اجرا کردند.

جیئند بلوچ ابراز داشت: ارتش آزادی بخش مجددا در کلماتی شفاف بیان می کند که هر نقشی که برای آسیب رساندن به نهضت آزادی بخش ملی بلوچ، چه شخص بلوچ باشد یا از دیگر ملل، مجازات آن اعدام است. ما در مورد عناصری که در گذشته در سازمان فعالیت می کردند و پس از آن خود را تسلیم کرده اند و اکنون دشمن از این عناصر برای جاسوسی یا به عنوان جوخه مرگ برای مبارزه با نهضت استفاده می کند، اطلاع داریم. چنین عناصری که با خیانت به ملت و سرزمین، خود را در برابر دشمن تسلیم کرده و به افشای اسرار ملی می پردازند، در دایره خیانتکاران به شمار می آیند و علیه چنین افرادی اقدامات سختی انجام خواهد شد. ما مجددا از مردم می خواهیم تا از نزدیک شدن و برقراری ارتباط با چنین افرادی اجتناب ورزند، تا از حملات سنگین شبه نظامیان علیه خیانتکاران در امان مانده و فرد بیگناهی جان خود را از دست ندهد، اما اگر کسی به این افراد نزدیک شود و طی حمله ای کشته شود، قطعا خود آن مسئول ریخته شدن خون خود خواهد بود.

ارسال نظر

 
1