خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت سرقت کامیون حامل جیره غذایی ارتش را برعهده می گیریم
کد خبر :1907507851

15:58 1399/02/29


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, ارتش پاکستان, جیره غذایی, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در پیامی، اظهار داشت: شبه نظامیان بی ال ای کامیون مورد استفاده برای نقل و انتقال تجهیزات نظامی ارتش را در منطقه نیوانو از بلیده ضبط کرده و راننده و همدست وی را دستگیر کرده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در پیامی، اظهار داشت: شبه نظامیان بی ال ای کامیون مورد استفاده برای نقل و انتقال تجهیزات نظامی ارتش را در منطقه نیوانو از بلیده ضبط کرده و راننده و همدست وی را دستگیر کرده اند. وی افزود: به دلیل بلوچ بودن راننده، کامیون را به وی تحویل دادیم اما جیره غذایی توقیفی را آتش زدیم ، اما بازجویی از راننده و همدست او همچنان ادامه دارد. در صورت عدم دست داشتن دو فرد در اقدامی علیه جنبش آزادی ملی بلوچ، آنها را آزاد خواهیم کرد.

وی در ادامه پیام خود، ضمن هشدار به مردم، گفت: از مردم می خواهیم تا خود و کودکان خود را از نزدیک شدن به ارتش اشغالگر پاکستان دور نگه دارند و از همکاری مستقیم و غیر مستقیم با ارتش نیز جدا خودداری ورزند. ما هر فرد از اعضای قوم خود را گرامی میداریم، اما کسی که به غاصب کمک کند، انتظار رافت را نداشته باشد. جیئند بلوچ، افزود: عملیات های هدف قرار دادن ارتش و بلوچ های خائن ادامه خواهد داشت، احتمال حمله شبه نظامیان در هر نقطه و هر لحظه ای علیه دشمن وجود دارد.

ارسال نظر

 
1