خبر فوری

 
بی ال ای: مسئولیت دو حمله مختلف در قلات را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :827635004

10:37 1401/08/09


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انهدام دکل مخابراتی, بمب کنترل از راه دور, جیئند بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, کاروان نظامی ارتش پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو عملیات جداگانه در شهرستان قلات ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو عملیات جداگانه در شهرستان قلات ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بی ال ای در دو عملیات جداگانه یک کاروان ارتش پاکستان و یک دکل مخابراتی را در شهرستان قلات هدف قرار دادند.

وی گفت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ امروز یک خودروی موجود در کاروان نظامی ارتش پاکستان را در منطقه خزینئی واقع در نزدیکی شهر قلات به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند، در نتیجه انفجار مذکور دست کم یک نظامی دشمن کشته و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند، در حالی که خودروی مذکور نیز خسارت زیادی را متحمل شد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین مورخ ششم آبان ماه جاری دکل مخابراتی متعلق به اپراتور تلفن همراه شرکت یوفون را با نصب مواد منفجره هدف قرار داده و تأسیسات مرتبط را به آتش کشیدند. این دکل سیگنال‌های لازم به دو دکل دیگر را فراهم می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت اپراتور مذکور به دستور ارتش پاکستان در نقاط ویران و بدون آبادی در قلات و دیگر مناطق چندین دکل نصب کرده است که به منظور انجام جاسوسی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. ما پیش از این نیز به شرکت مخابراتی مذکور هشدار داده بودیم که از جاسوسی در منطقه خودداری کند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو اقدام را بر عهده می‌گیرد، حملات ما علیه ارتش اشغالگر و عناصر همدست وی تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1