خبر فوری

 
 
بی ال ای : در درگیری با نیروهای پاکستان 4 تن از فدائیان سازمان به شهدت رسیدند
کد خبر :1169704788

17:45 1400/08/05


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش پاکستان, بولان, بیانیه, جیئند بلوچ, درگیری, شهادت, نیروهای پاکستان, هلاکت,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچستان در بیانیه ای گفت : روز شنبه 1 آبان در منطقه جنترو در درگیری با نیروهای پاکستانی 4 فدائیان سازمان به شهدت رسیدند و تعدادی از پرسنل نیروهای پاکستانی کشته شدند.


بلوچستان : به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچستان در بیانیه ای گفت : روز شنبه 1 آبان در منطقه جنترو در درگیری با نیروهای پاکستانی 4 فدائیان سازمان به شهدت رسیدند و تعدادی از پرسنل نیروهای پاکستانی کشته شدند.

وی افزود : درگیری با نیروهای پاکستان زمانی آغاز شد که یک تیم گشتی ارتش آزادیبخش بلوچستان در حال گشت در منطقه با نیروهای دشمن در حال پیشروی روبرو شدند. در این درگیری خونین که بیش از سه ساعت به طول انجامید، اعضای ارتش آزادیبخش بلوچستان تعدادی از پرسنل ارتش دشمن را کشته و زخمی کردند و جلوی پیشروی آنان را گرفتند.

اعضای ارتش آزادیبخش بلوچستان که در این درگیری کشته شدند به نام طارق مری، محمد حسین، بختیار سمالانی و سیف الله زهری معرفی شده اند.

طارق مری ساکن کاهان فرمانده گروه عملیات تاکتیکی ویژه منطقه بولان ارتش آزادیبخش بلوچستان بود. طارق مری از سال 2017 عضو ارتش آزادیبخش بلوچستان بود.

محمد حسین ساکن لاکی بولان نیز از چهار سال گذشته عضو ارتش آزادیبخش بلوچستان بود.

بختیار خان سمالانی و سرماچار سیف الله زهری از یک سال گذشته عضو ارتش آزادیبخش بلوچ بودند.

جیئند بلوچ گفت : دایره مبارزه با تروریسم 9 تن از آدم های ساده بلوچ را کشت و بعنوان اعضای ارتش آزادیبخش بلوچستان اعلام کرد. در حالی که، آن 9 نفر عضو ارتش آزادیبخش بلوچستان نبودند.

ارسال نظر

 
1