خبر فوری

 
 
بی ال اف: 8 نظامی ارتش پاکستان را در حملات مختلف در آواران به هلاکت رساندیم
کد خبر :1940537449

11:51 1399/11/20


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, گروه های مسلح بلوچ, نظامیان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای مسئولیت سه حمله مختلف علیه نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای مسئولیت سه حمله مختلف علیه نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه تیرتیج شهرستان آواران ابراز داشت: فدائیان ما یک مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه کوهستانی جک، نیروهای پاکستانی تعقیب کننده فدائیان بلوچ و یک مرکز ایست و بازرسی ارتش در منطقه لباچ چوکو را هدف قرار داده و 8 نظامی را به هلاکت رساندند.

گهرام بلوچ در این بیانیه خود افزود: نیروهای فدائی ما حوالی ساعت 6 عصر روز یکشنبه 19 بهمن ماه، نگهبان اصلی پاسگاه دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه کوهستانی جک تیرتیج را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار دادند.

وی گفت: به دنبال این حمله نیروهای ارتش پاکستان سعی در تعقیب فدائیان بلوچ نمودند و نیروهای ما با اقدام به هنگام و اتخاذ تاکتیک جنگی مناسب نظامیان ارتش پاکستان را مورد محاصره قرار داده و آنان را به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در اثر آن چهار نظامی پاکستانی در دم به هلاکت رسیده و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.

گهرام بلوچ در بخش دیگر این بیانیه خاطرنشان کرد: فدائیان ما همچنین حوالی ساعت 7:30 پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه لباچ چوکو را به وسیله راکت و جدیدترین سلاح های خود هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی در پایان بر ادامه این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1