خبر فوری

 
 
بی ال اف: کسانی که با ارتش پاکستان همکاری کنند مجازات خواهند شد
کد خبر :1028698319

10:38 1399/03/12


برچسب ها : BLF, آواران, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) به تمامی شهروندان بلوچ که به همکاری با نیروهای ارتش پاکستان می پردازند هشدار داد در صورت ادامه همکاری با این نهاد اشغالگر به مجازات اعمال خود خواهند رسید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) به تمامی شهروندان بلوچ که به همکاری با نیروهای ارتش پاکستان می پردازند هشدار داد در صورت ادامه همکاری با این نهاد اشغالگر به مجازات اعمال خود خواهند رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: «فدائیان ما روز شنبه مطابق با دهم خرداد ماه 7 خودروی محلی را در منطقه پیراندار استان آواران مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این بررسی مشخص گردید سه دستگاه از خودروهای مذکور حامل محموله اقلام غذایی برای نیروهای ارتش پاکستان هستند و بر همین اساس با ضبط محموله های غذایی به رانندگان این خودروها آخرین هشدار را ابلاغ کردیم.

وی تصریح کرد: این خودروها حامل محموله مواد غذایی برای نیروهای ارتش پاکستان در اردوگاه واقع در مشکه بودند، ما بار دیگر از تمامی مالکان خودروهای باری درخواست می کنیم در نسل کشی شهروندان بلوچ با ارتش پاکستان همکاری نکنند و در غیر این صورت مسئولیت هرگونه اقدام بر عهده خود آنان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1