خبر فوری

 
بی ال اف: مسئولیت قتل شبه نظامی خائن را برعهده می گیریم
کد خبر :1015431511

15:53 1399/02/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچ, شبه نظامیان بلوچ,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با برعهده گرفتن مسئولیت قتل شبه نظامی خائن ، گفت: شبه نظامیان، نذیر از جاسوس های دولتی را در شهر آواران هدف قرار داده و به قتل رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با برعهده گرفتن مسئولیت قتل شبه نظامی خائن ، گفت: شبه نظامیان، نذیر از جاسوس های دولتی را در شهر آواران هدف قرار داده و به قتل رساندند. نذیر چگور معروف به رحمین 30 خرداد 1397 برابر (20 ژوئن 2018) شبه نظامی همکار خود را طی تیراندازی به قتل رسانده بود. در جنبش آزادی ملی، قطعا چنین افرادی به سزای اعمالشان خواهند رسید. وی افزود: نذیر چگور، طی تیراندازی در پاهوز آواران، گل محمد را به قتل رساند درحالیکه عصر همان روز نیز  در چیدگی آواران، طی حمله به دلمراد معروف به دلو را زخمی کرد. وی همچنین امیر بخش معروف به میران شبه نظامی مامور ارسالی برای احضار وی به کمپ در زمینه پاسخگویی به هدف قرار دادن بدون دلیل شهروندان را نیز هدف قرار داده و به شهادت رساند. وی پس از آن با حضور در کمپ نظامی ارتش پاکستان، خود را تسلیم کرده و پناهنده شده بود. امروز پس از گذشت دو سال، وی به سزای اعمالش رسید.

وی در ادامه طی هشداری به مردم بلوچ، خاطر نشان کرد که مردم به هیچ وجه نزدیک نظامیان ارتش پاکستان، نیرو های تحت حمایت آن و جاسوسان شان نشوند، زیرا هر لحظه احتمال هدف قرار گرفتن آنان توسط شبه نظامیان بلوچ وجود دارد.

 

ارسال نظر

 
1