خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت قتل جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را بر عهده می گیریم
کد خبر :345982782

12:06 1399/12/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, گهرام بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای ابراز داشت: جاسوس وابسته به نهادهای اطلاعاتی پاکستان به نام قادر فرزند پیرک را پس از انجام بازجویی و اذعان به جرم به قتل رساندیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل جاسوس وابسته به نهادهای اطلاعاتی پاکستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای ابراز داشت: جاسوس وابسته به نهادهای اطلاعاتی پاکستان به نام قادر فرزند پیرک را پس از انجام بازجویی و اذعان به جرم به قتل رساندیم.

گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: این جاسوس اطلاعاتی پاکستان علاوه بر تعقیب فدائیان جدایی طلب بلوچ در مناطق مختلف شهرستان آواران بلوچستان به ویژه کولواه در چندین عملیات نظامی با نیروهای ارتش پاکستان همکاری نموده است.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گفت: وی دو هفته قبل به دست سربازان فدائی ما شناسایی و بازداشت شد و در جریان بازجویی های به عمل آمده به تمامی اقدامات خود اذعان نموده است، وی رفت و آمد فدائیان بلوچ در مناطق کولواه، گیشکور و دیگر نواحی حومه را به نیروهای ارتش پاکستان اطلاع می داد و نسبت به حضور و همکاری در چندین عملیات نظامی ارتش پاکستان اعتراف کرده است.

وی تصریح کرد: قادر فرزند پیرک به دلیل همکاری با ارتش پاکستان علیه نهضت جدایی طلب مردم بلوچ و پس از اذعان وی به این جرایم به مجازات مرگ محکوم گردید، مجازات هر فردی که در جرایم جنگی و نسل کشی شهروند بلوچ با ارتش پاکستان همکاری نماید وظیفه ملی ماست.

ارسال نظر

 
1