خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت حمله به نیروهای محافظ شرکت چینی در گوادر را بر عهده گرفت
کد خبر :60179611

14:30 1400/02/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, بندر گوادر, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت چینی, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان که برای حفاظت از یک شرکت چینی مستقر بودند را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان که برای حفاظت از یک شرکت چینی مستقر بودند را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه که از محل نامشخص ارسال شده است ابراز داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 12:40 بامداد نیروهای ارتش پاکستان که ماموریت حفاظت از کارگران یک شرکت چینی در میدان قندیل منطقه شمبه اسماعیل در گوادر را بر عهده داشتند هدف قرار دادند که در اثر آن یک نظامی ارتش پاکستان در دم به هلاکت رسید و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی افزود: در منطقه مذکور مهندسان چینی و دیگر کارگران حضور دارند که در حال فعالیت در پروژه به اصطلاح منطقه آزاد گوادر می باشند.

وی از مردم بلوچ درخواست نمود از نزدیک شدن به مزدوران چینی، نیروهای امنیتی و مراکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان خودداری نمایند، زیرا اینگونه حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

سرگرد گهرام بلوچ همچنین مسئولیت یک حمله دیگر به ارتش پاکستان در منطقه گچک شهرستان پنجگور را نیز بر عهده گرفت.

وی ابراز داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته کاروان نظامی ارتش پاکستان شامل یک خودروی گشت و سه دستگاه موتورسیکلت را به وسیله راکت، اسنایپر و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان افزود: در اثر این حمله خسارت سنگینی به خودروی ارتش پاکستان وارد آمد و تمامی سرنشینان آن در دم به هلاکت رسیدند و راکبان دستگاه های موتورسیکلت نیز تحت تاثیر این حمله قرار گرفتند و در حالت زخمی از محل گریختند.

گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان ما علاوه بر این در ساعت 9:05 جمعه شب یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه بیمارستان شهر سنگانی سر را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند، نارنجک مذکور در داخل ایست و بازرسی منفجر گردید که در اثر آن نظامیان مستقر در آن کشته و زخمی شدند.

وی در پایان بار دیگر از مردم درخواست نمود از نیروهای ارتش پاکستان دوری اختیار کنند، زیرا فدائیان ما در هر مکان و لحظه ای امکان دارد آنها را هدف قرار دهند.

ارسال نظر

 
1