خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان و نیروهای سازمان کارهای مرزی را بر عهده می گیریم
کد خبر :1974878968

10:37 1400/04/16


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, پروژه سی پیک, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان کارهای مرزی, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای مسلح پاکستان,

گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادای بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به کارکنان سازمان کارهای مرزی(FWO) و ایست و بازرسی ارتش در مسیر سی پک را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادای بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به کارکنان سازمان کارهای مرزی(FWO) و ایست و بازرسی ارتش در مسیر سی پک را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: حوالی ساعت 7 عصر روز دوشنبه فدائیان کارکنان شرکت عمرانی نظامی وابسته به ارتش پاکستان موسوم به سازمان کارهای مرزی را در مسیر جاده سی پک در منطقه تیرتیج از توابع آواران هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همزمان مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه جک تیرتیج را نیز به وسیله راکت و دیگر سلاح های سنگین مورد حمله قرار دادند که تلفات گسترده جانی و خسارت های مالی را برای ارتش پاکستان در پی داشت.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش اشغالگر تمامی جاده ها، زمین های کشاورزی و مناطق مسکونی مردم بلوچ که در مسیر جاده سی پیک قرار دارند را به تصرف خود درآورده و در حال پیشروی هستند.

وی با هشدار به پیمانکاران محلی به آنان گوشزد نمود از همکاری در پروژه های متعلق به سازمان کارهای مرزی خودداری نمایند و در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1