خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حملات مختلف به نیروهای پاکستانی را بر عهده می گیریم
کد خبر :564152818

16:40 1401/03/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, خضدار, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, هوشاپ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ مسئولیت حملات مختلف به نیروهای ارتش پاکستان در گریشه و کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ مسئولیت حملات مختلف به نیروهای ارتش پاکستان در گریشه و کیچ را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه‌ای اظهار داشت: فدائیان ما روز یکشنبه مرکز دیده بانی ارتش پاکستان در شاهو باتیل منطقه کولواه در شهرستان کیچ را به وسیله اسلحه تک تیرانداز و سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی کشته شده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان ما همچنین روز شنبه مورخ هفتم خرداد ماه یک مرکز اخذ رأی برای انتخابات محلی را در منطقه سریج گیشه در شهرستان خضدار به وسیله نارنجک هدف قرار دادند. نارنجک مذکور در داخل مرکز اخذ رأی منفجر گردید که خسارت‌های مالی و جانی را در پی داشت.

گهرام بلوچ همچنین خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ جبهه آزادی بخش بلوچستان ششم خرداد ماه نیز اردوگاه نیروهای پاکستانی در منطقه هوشاپ شهرستان کیچ را با استفاده از سلاح‌های جدید و سنگین مورد حمله قرار دادند که تلفات قابل توجهی را به نیروهای پاکستانی وارد آورد. نیروهای پاکستانی این اردوگاه را برای تأمین امنیت انتخابات مورد بهره برداری قرار داده بودند.

وی در پایان بر تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1