خبر فوری

 
 
بی ال اف: ماموران دولتی در جهاو را هدف قراردادیم
کد خبر :827766444

13:11 1401/11/15


برچسب ها : BLF, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت حمله به نورا فرزند الله بخش و محب الله فرزند محمد هاشم دو تن از ماموران دولتی و اعضای جوخه مرگ در جهاو را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله به نورا فرزند الله بخش و محب الله فرزند محمد هاشم دو تن از ماموران دولتی و اعضای جوخه مرگ در جهاو، تصریح داشت : شبه نظامیان سازمان روز جمعه 14 بهمن در مسیر عبور ماموران دولتی در منطقه پیلادر از جهاو بمب کنترل از راه دور نصب کردند که با انفجار این بمب دو تن از ماموران نامبرده به شدت زخمی شدند.

وی افزود: فرماندهی تیم جوخه مرگی که این دو فرد هدف قرار گرفتند توسط شخصی به نام سبزل می باشد. از چند سال گذشته با جمع آوری افراد جنایتکار در جهاو از آنها علیه جنبش آزادی ملی بلوچ استفاده می شود. این عناصر با عضویت در جوخه مرگ به عنوان تیم خط مقدم برای ارتش پاکستان در منطقه فعالیت می کنند و در شهادت و ربایش اجباری تعداد زیادی از فرزندان بلوچستان دست دارند. ارتش پاکستان رهبر این جوخه مرگ یعنی سبزل را به سلاح های سنگین و مدرن مسلح کرده است تا بتواند از آنها علیه جنبش ملی بلوچ برای رسیدن به اهدافش استفاده کند.

سخنگو اظهار داشت که ملت بلوچ باید بداند که برای آسایش زود گذر نباید توسط دشمن مورد استفاده قرار گیرند، زیرا دشمن به آنها تنها با نگاه غلام و برده می نگرد، تمامی عناصر این چنینی و ماموران دولتی در تیر رس فدائیان بلوچ قرار دارند.  

ارسال نظر

 
1