خبر فوری

 
 
بی ال اف : در دو حمله جداگانه 7 تن از نظامیان ارتش پاکستان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :927905254

15:42 1399/05/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاو, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, گروه های مسلح بلوچ, مشکه,

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق جهاو و مشکه را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق جهاو و مشکه را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه که از محل نامشخص منتشر گردید ابراز داشت: فدائیان ما شب گذشته ایست و بازرسی نیروهای ارتش پاکستان واقع در منطقه منگلی در مشکه را به وسیله سلاح های سنگین و تک تیرانداز هدف قرار دادند که در اثر 3 نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیده و یک تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در جریان عملیاتی دیگر که از سوی شبه نظامیان آزادی خواه بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه جهاو 4 نظامی ارتش پاکستان جان باختند.

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اظهار داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 8 صبح روز جمعه یک تیم گشت ارتش پاکستان را در منطقه نوندره جهاو به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: این حمله زمانی صورت گرفت که یک گروه 10 نفره از تیپ پیاده ارتش پاکستان در حال عبور از منطقه دراج کور بودند، نیروهای ما که از قبل در منطقه مذکور کمین نموده بودند نظامیان ارتش پاکستان را هدف قرار دادند که در اثر آن 4 تن کشته شده و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1