خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به نیروهای ارتش پاکستان در حین حصارکشی مرزی پنج تن را به هلاکت رساندیم
کد خبر :309379066

11:39 1400/04/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حصارکشی, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مرز ایران و پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ در بیانیه ای که از محل نامشخص صادر شد مسئولیت حمله روز گذشته با ماموران حفاظت از شرکت حصارکشی در مرز ایران را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ در بیانیه ای که از محل نامشخص صادر شد مسئولیت حمله روز گذشته با ماموران حفاظت از شرکت حصارکشی در مرز ایران را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 7 صبح روز شنبه اعضای شرکت حصارکشی و نیروهای ارتش پاکستان که ماموریت حفاظت از آنان را بر عهده داشتند در منطقه واقع در مرز مشترک ایران به نام چکاپ در بخش مند از توابع شهرستان کیچ هدف قرار دادند.

وی افزود: در این حمله 5 تن از اعضای شرکت عمرانی مذکور به همراه نیروهای ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: بلافاصله پس از این حمله بالگردهای نظامی ارتش پاکستان به پرواز درآمده و نیروهای نظامی بلافاصله برای حمل اجساد کشته شدگان و انتقال مجروحان در محل حمله حضور یافتند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: اینگونه حملات ما علیه نیروهای ارتش پاکستان و همراهان آنها تا زمان آزادی و استقلال بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1