خبر فوری

 
 
بی ال اف خبر جان باختن یکی از همراهان مهم خود طی درگیری با نیروهای ارتش پاکستان را تایید کرد
کد خبر :1733866058

17:13 1399/08/12


برچسب ها : BLF, ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچ, حمله, درگیری, شبه نظامیان بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای خبر جان باختن فرمانده اسحاق بلوچ یکی از همراهان مهم خود طی درگیری با نیروهای ارتش پاکستان را تایید کرد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای از جان باختن سپهبد اسحاق بلوچ طی درگیری با نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بلیده جرین در روز پنجشنبه 8 آبان خبر داد و گفت: شهید سپهبد تحت ماموریتی در حال گشت زنی در منطقه بود که با ارتش پاکستان مواجه شد و بدین ترتیب درگیری میان دو طرف رخ داد، طی این درگیری که تا دو ساعت به طول انجامید، فرمانده شهید، در خارج کردن نیروهای خود با موفقیت عمل کرده و خسارت قابل توجهی به ارتش وارد آورد؛ فرمانده اسحاق بلوچ در نهایت پس از درگیری به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

سخنگوی گروه مسلح بلوچ اظهار داشت: سپهبد اسحاق بلوچ در مدت زمان کوتاه، خدمات ویژه ای برای سازمان انجام داد، وی در مناطق حساس و استراتژی چون بالگتر، کولواه، بلیده و پروم فرماندهی عملیات ها را برعهده داشت. شهید اسحاق بلوچ یک فرمانده مهم میدانی در بالگتر بود که با شبه نظامیان تحت فرماندهی وی، عملیات های مهم و فراموش نشدنی علیه پروژه های امپریالیستی چون سی پیک انجام داده و ضربات کاری به دشمن وارد آورد.

ارسال نظر

 
1