خبر فوری

 
 
بی ال اف: انفجار در گومازی 3 نظامی را به هلاکت رساند
کد خبر :89898356

14:26 1401/01/24


برچسب ها : BLF, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش پاکستان, بلوچ, بلوچستان, سخنگو ارتش آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, نظامیان ارتش پاکستان,

دو ماشین گشت زنی ارتش پاکستان را در چیر بازار واقع در منطقه گومازی توسط بمب کنترلی از راه دور مورد حمله قرار داده اند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) طی بیانیه ای مسؤلیت کشته شدن 3 نظامی ارتش پاکستان را بر عهده گرفت.

گهرام بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان ضمن بر عهده گرفتن مسؤلیت حمله به ارتش پاکستان در شهرستان کیچ گفت: نیرو های ما در یکشنبه 10 آوریل (21 فروردین ماه) ساعت 21:30 به وقت محلی دو ماشین گشت زنی ارتش پاکستان را در چیر بازار واقع در منطقه گومازی توسط بمب کنترلی از راه دور مورد حمله قرار داده اند. وی افزود: طی این انفجار یکی از ماشین های گشت زنی به کلی نابود شد که نظامیان آن 3 تن کشته و 2 تن به شدت مجروح شده اند.

گهرام بلوچ در ادامه افزود: ارتش پاکستان پس از این انفجار به حسب سابق به مناطق مسکونی محل یورش برد و غیرنظامیان را شکنجه کرد و چندین نفر را ربود و بازداشت کرد. وی از شناسایی مخبران ارتش پاکستان خبر داد و گفت: خبرچینان محلی تهاجم نیرو های اشغالگر را تسهیل کردند که به آنها هشدار میدهم که از وفاداری دولتی و اقدامات ضد بلوچ خود چشم پوشی کنند و در غیر این صورت مسؤل ضرر خود خواهند بود.

گهرام بلوچ در آخر گفت چنین عملیاتی تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1