خبر فوری

 
 
بی آر جی: مسئولیت حمله نارنجکی در منطقه دیره مراد جمالی را بر عهده می گیریم
کد خبر :1398456127

10:44 1400/07/02


برچسب ها : دوستین بلوچ, دیره مراد جمالی, سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, گارد جمهوری خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به گارد جمهوری خواه بلوچ روز گذشته در بیانیه ای مسئولیت حمله به یک مامور سازمان اطلاعاتی پاکستان در شهر دیره مراد جمالی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به گارد جمهوری خواه بلوچ روز گذشته در بیانیه ای مسئولیت حمله به یک مامور سازمان اطلاعاتی پاکستان در شهر دیره مراد جمالی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دوستین بلوچ سخنگوی گروه گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) در این بیانیه ابراز داشت:  فدائیان ما حوالی ساعت دو بعد از ظهر روز پنجشنبه فردی به نام یارو سولنگی مامور سازمان اطلاعاتی پاکستان را در مخفیگاه وی واقع در شهر دیره مراد جمالی هدف قرار دادند اما وی از حمله جان سالم به در برد و یکی از کارمندان وی به شدت زخمی شد.

وی افزود: هدف ما از این حمله خود فرد یارو سولنگی بود زیرا وی در جنایت های مختلف علیه ملت بلوچ نقش داشته است.

سخنگوی این گروه تجزیه طلب بلوچ در پایان این بیانیه گفت: از تمامی مردم بلوچ درخواست می کنم از نزدیک شدن به یارو سولنگی خودداری نموده زیرا هر لحظه امکان حمله علیه وی وجود دارد، یارو سولنگی و تمامی دیگر عناصر دشمن ملت بلوچ در اهداف حملات ما قرار دادند و مجاهدت و مبارزه ما تا زمان برپایی سرزمین آزاد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1