خبر فوری

 
 
بی آر ای گروه مسلح بلوچ مسئولیت عملیات انفجاری در حب را برعهده گرفت
کد خبر :898452578

15:26 1399/05/22


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله انفجاری شب گذشته علیه کارخانه سیمان اتک در حب را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله انفجاری در حب، تصریح کرد: شبه نظامیان شب گذشته بوسیله بمب کارخانه سیمان اتک یکی از ابزار های استثماری ارتش اشغالگر پاکستان را هدف قرار داده و منفجر کردند.

وی افزود: مامورین سازمان به یکی از کارگاه های کارخانه سیمان در منطقه سکران از حب حمله کردند که باعث وارد آمدن خسارت شدید به کارگاه و مجروح شدن چندین نفر شد. ما پیش از این نیز به این کارخانه هشدار داده ایم تا اقدام استعماری خود علیه بلوچ ها را خاتمه دهد، اما این کارخانه با استفاده از منابع سرزمین بلوچستان راه اندازی و کارگران و پرسنل آن از مناطق دور و دراز از پاکستان به این کارخانه آورده می شوند، درحالیکه به افراد بلوچ کاری برای کارگری نیز نمی دهند. افراد زخمی شده در انفجار نیز از دستگاه های دولتی بودند که شبانه از مناطق دور افتاده برای زحمت کشیدن بر وسایل بلوچ آورده شدند که علیرغم هشدار های سازمان، در روند بهره برداری از منابع بلوچ باقی مانده بودند.

جیئند بلوچ خاطر نشان کرد: ما مجددا به کارخانه سیمان اتک هشدار می دهیم تا برنامه های استثماری خود در بلوچستان را متوقف سازد، در غیر این صورت حمله آتی شدید تر خواهد بود.

ارسال نظر

 
1