خبر فوری

 
 
بی آر ای: عضو جوخه مرگ که در قتل یک زن بلوچ نقش داشت را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1735047690

21:56 1399/03/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, جوخه مرگ, شبه نظامیان بلوچ,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای مسئولیت کشتن زبیر عضو گروه مسلح جوخه مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان در پنجگور به جرم نقش داشتن در قتل یک زن بلوچ را برعهده گرفت .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای مسئولیت کشتن زبیر عضو گروه مسلح جوخه مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان به جرم نقش داشتن در قتل یک زن بلوچ را برعهده گرفت و گفت: زبیر به همراه برادرش عمر که از اعضای کلیدی مسلح دولت پاکستان بودند، سال گذشته به طور مشترک دختر بلوچ به اسم راج گل فرزند پسند از اهالی زامران را در منطقه گرمکان پنجگور به شهادت رسانده بودند. وی افزود: زبیر از 4 سال گذشته درحال فعالیت علیه مقاومت آزادی بلوچ بود که به همین دلیل، نیروهای ام آی، به وی اجازه هرگونه ارتکاب جرمی چون دزدی و زور گیری در پنجگور و پروم را داده بودند که این روند وی موجب سخت شدن زندگی قشر فقیر بلوچ شده بود. پس از شهادت راج گل ، پلیس، عمر برادر زبیر را دستگیر کرد. اما زبیر به همراه یکی از افسران ام آی قصد نجات و آزادی عمر را داشتند که در همین راستا خانواده راج گل را به این دلیل که امکان اعدام عمر بود، تحت فشار قرار داده و گفتند که از اقدام قانونی صرف نظر کنند.  بنا بر این ما از سازمان های حقوق بشری درخواست می کنیم تا علیه چنین روند و عمر اقدامی انجام دهند.

سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در پایان خاطر نشان کرد: حملات ما علیه جوخه مرگ افزایش خواهند یافت، از مردم می خواهیم تا از اعضای این گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان دور باشند، حملات ما تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1