خبر فوری

 
 
بی آر ای: عضو جوخه مرگ وابسته به نظام پاکستان را در تمپ به هلاکت رساندیم
کد خبر :1067929490

13:08 1399/11/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, تمپ, جوخه مرگ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه ای از هلاکت یکی از اعضای گروه های تبهکار تحت حمایت ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ در منطقه تمپ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه ای از هلاکت یکی از اعضای گروه های تبهکار تحت حمایت ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ در منطقه تمپ ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: نیروهای فدائی ما شب گذشته یک عضو جوخه مرگ به نام عارف را در منطقه کوهاد از توابع تمپ به هلاکت رساندند.

طبق گفته وی این عضو جوخه مرگ از چندین سال گذشته به سرپرستی نهادهای اطلاعاتی و ارتش پاکستان به زورگیری و سرقت مسلحانه در تمپ و مناطق حومه آن مشغول بود و علاوه بر آن در عملیات های ارتش پاکستان در مناطق مسکونی ایالت بلوچستان و اذیت و آزار مردم بی گناه بلوچ نیز نقش داشت.

بیبگر بلوچ افزود: عارف از سوی نهادهای امنیتی و ارتش پاکستان مجاز به فعالیت های آزاد تبهکارانه همچون باجگیری، اذیت و آزار شهروندان و سرقت بود که عرصه زندگی را بر مردم بی گناه بلوچ تنگ کرده بود.

وی گفت: عارف همچنین در سال 2019 میلادی به همراه دیگر همدستان خود ثناء معروف به جبران از اعضای جبهه آزادی بخش بلوچ از گروه های متحد ما را با ضرب گلوله به شهادت رسانده بود.

سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در پایان این بیانیه ابراز داشت: ما بار دیگر از مردم بلوچ درخواست می کنیم از همکاری با عناصر وابسته به نهادهای دولتی و امنیتی پاکستان و نزدیک شدن به آنان خودداری کنند زیرا هر آن امکان دارد از سوی ما هدف قرار بگیرند.

 

ارسال نظر

 
1