خبر فوری

 
 
بی آر ای: دو تن از جاسوس های ارتش را هدف قرار دادیم
کد خبر :1521896080

15:52 1399/03/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, جوخه مرگ, شبه نظامیان بلوچ,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش آزادی خواه بلوچ در بیانیه ای از هدف قرار دادن نیروهای جوخه مرگ در منطقه بالگتر سهاکی و وشبود از پنجگور خبر داد .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش آزادی خواه بلوچ در بیانیه ای از حمله به مقر جوخه مرگ در منطقه بالگتر سهاکی از پنجگور خبر داد و افزود: حمله شبه نظامیان ما هم زمان بود با موقعی که نیروهای تحت حمایت ارتش درحال آمادگی برای حمله به شبه نظامیان بلوچ بودند. طی این حمله ظریف محافظ مکانیک انور از اعضای مهم جوخه مرگ جان باخته و هاشم نیز به شدت زخمی شد.

وی افزود: همچنین طی حمله به منطقه وشبود از پنجگور نیز جهانزیب از اعضای جوخه مرگ را نیز به کام مرگ کشاندیم. وی از سه سال گذشته در حال فعالیت علیه جنبش بلوچ بود که طی حمله نخست شبه نظامیان موفق به فرار شده بود.

بیبگر در ادامه خاطر نشان کرد که ارتش پاکستان پس از شکست خوردن از شبه نظامیان بلوچ، به امید و پشتیبانی جوخه مرگ که از بلوچ های محلی تشکیل شده درصدد تضعیف تلاش های جنبش بلوچ است. عملیات های ما علیه جوخه مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان در آینده افزایش خواهند یافت. تا آزادی کامل سرزمین، جنگ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1